torsdag 1 mars 2012

Vilde i Bilder

Jag har så fasligt mycke bilder att lägga ut, så det blir bara lite bildtext
Jag o John har varit uppe i Piteå och hälsat på gammelmormor o gammelmorfar, men dom bilderna har jag i nya kameran, så det får bli morgondagens inlägg.
När man får hålla i kameran själv, då kan man bjuda på ett härligt smile

Här är ja!

120217 Visar lilla tanden

Bra med lite hjälp när man ska duka

Har fattat hur man rör sig i gåstolen, så nu är han överallt

Har efter att ha gått mjölkskola, börjat mer o mer med smakisar.. är nog mest jag som tycker att det är FÖR smidigt med att amma, så därför har jag börjat lite mer flitigt nu.
Blåbär
Blåbär, banangröt, majskrokar, morötter, palsternacka, broccoli, banan, å ikväll även välling.
Banangröt 
Det går rätt bra, men det är väldigt små portioner fortfarande. Men men.
Måste visa min fina tavla som John fått från gammelmormor o gammelmorfar (pengar) Den är sååå fin
snygg va?
Just nu ligger John i Antes knä o dricker välling, verkar verkligen gå hem, men hålet i nappflaskan verka vara lite för litet, för han blir jättearg. Så nu byter vi ut det till mammas bästa automat =)
Nu försvann dom upp igen för att se sista perioden av hockeyn..
Snygging
John är inte still en sekund.. Så här såg det ut igår när jag skulle göra mat. La honom på stora mattan i köket, vips va han ute i hallen, å sen när ja tittade igen, ja då låg han under matstolen i matrummet.. haha.. full fart bakåt.
Vilar lite
Å det går rätt fort åxå

Idag har John ätit gröt o banan o majskrokar... När jag sen skulle amma honom, blev han så här? måste ha varit nått som ja ha ätit, eftersom det kom så långt efter. men det gick bort efter en kvart. Men nu ikväll var det lugnt igen, syndes ingenting. Vore ju konstigt om det skulle vara juicen jag drack?! köpte en ny med hallon o päron o det var efter det som ja ammade?! så fort?
Den här gången blev det även i hårbotten!?


Igår kom mormor o morfar hem med en pulka till Vilde.. (kanske var det jag som tjatade lite)
Men idag skulle vi iaf testa den,.. å han tyckte att det var jätteroligt. Vi tog en sväng runt på byn..så de bli roligt när det är finväder
Mot brevlådan!
Sov gott









1 kommentar:

  1. Äntligen lite nya foton av prins John.
    Kul kul.
    Och han är så söt så söt.
    Hoppas ni får en trevlig helg med lite pulkautflykt...

    Farmoråfarfarkramen.

    SvaraRadera