fredag 18 februari 2011

Nu är det äntligen gjort..

Har alldeles nyss haft besök av Hanna, en diplomerad ögonfransförlängare..
Har pratat rätt länge om att jag så gärna skulle vilja göra längre ögonfransar., å då menar jag inte sånna där man köper på en liten plastrad, som man sen ska stå o försöka få dit själv... nä, på riktigt! En som sitter och letar "nya" strån att fästa den lilla "kvisten" på... Jättefint blev det iaf, och när jag har lärt mig hur jag ska lägga upp bilden från min nya telefon, då kommer de..
Då hennes arbetsbänk inte har kommit ännu, erbjöd hon sig att komma hem till mig, så jag har legat på matbordet, ja, soffan var så låg tänkte jag...så under mina två kristallkronor...mmm kändes nästan lite väl lyxigt =P Dock inte när jag efter 1,5 tim skulle försöka ta mig från bordet... ojoj.. ryggen hade liksom låst sig i nått sjukt läge.. haha.
Men nu sitter fransarna där, och det är riktigt snyggt.. ingen mascara behöver man heller.. som en prinsessa.
Imorn ska jag gå mannekäng på bröllopsmässan,..får nog hänga ett litet visitkort från Hanna i örsnibben eller nått .. haha.
Kommer att gå i en rosa, lite prinsessklänning faktiskt.. me stor tyllkjol under.. det ska bli jätteroligt .

NÄ, nu har ja inte tid... ska springa över till frissan o kika hur tidigt vi ska börja imorn
vi hörs imorn ist.

kram

1 kommentar:

  1. Fick jag aldrig se någon bild på dig när du var brud förra helgen, har väntat å väntat men ingen rosa rud dyker upp på din blogg.....
    Å så är jag inte ens inloggad ser jag...då få jag bli anonym då...

    Kram från svärmamma....

    SvaraRadera