måndag 21 maj 2012

Bilder

120521




Som vanligt så finns det varken tid eller lust att skriva så mycket. Dagarna går så fort, så jag få försöka slänga in en massa roliga bilder ist.
Vad har hänt sen sist?
Jag var på min första resa utan John med bägge systrarna förra helgen. Hur lyxigt o roligt som helst. Flög ner på lördag morgon, rantade runt på stan, åt på Berns bistro o var sen på Chinateatern o såg Dirty Dancing. Hotellfrulle sen på söndan, lite shopping, Loppis på Hötorget o sen flyget hem igen. NAJS!
Å John hade fullt upp att leka med snälla farmor som kom ner för att vara barnvakt, så att jag kunde slappna av. Man vill ju inte lämna hur som helst. Men hon verka ha lekt massor, o lärt honom att skaka på huvudet, vilket han tycker är väldigt roligt... Så tack Benita för att du satt å trängdes på bussen hit. =)
Nu kommer det en massa bilder bara.
varsågod.
Första dan på altan

En helt vanlig dag, innan jag får städnoja o röjer

Vem missar vilka som bor här på nr 13?

Rätt mysigt att vakna till det här

Söt som socker gömmer vi i vagnen

Stolt kille med tungan rätt i mun

Busig

Klart att han har fått en till bil.. med släp (dock inte på bilden)

Med huvet inne i köket, kan man både leka o lapa sol

Vilde i sin Sex Pistols tröja från morbror Linuz

John´s "kusin" Ellen föddes 8 maj

Exakt lika lång som J och vägde 18 g mer, men då gick hon över en v och J kom en v tidigare. Rätt fränt med så lika

Skrutt =)
 Idag tog jag med John o åkte till hans kompis Tristan i Bergeforsen. Tristans bror Tiger har en så sjukt cool bil, och för att inte bli överkörd av Storebrorsan, så testade vi i smyg i garaget. Gissa vem som ska få en sån här när han fyller 1? =)
John fattade direkt att det är en sån här bil man bara måste ha.. cool va?




Tristan född 8 aug o John 15 aug
Här kommer lite mer bilder från dagen.
Storebror Tiger


Tristan o John
Tristan 8 aug, Grannen Gustaf 2 aug o John 15 aug


Båda killarna står i bilen






Ja men det var väl dom flesta bilder som ja hade i telefon o dator..
Hej hej.
E&J

4 kommentarer:

  1. Klart att farmor kommer som ett skott om det behövs...och att leka d ä kul d...farfar hade aldrig sett så mycket leksaker som han såg på golvet hos er när han kom ner på lördagen...
    hahahaha...
    det ska synas att man har kul...
    Men vilken häftig bil...en mustang...eller.???
    Söta killen har fått en Emilkeps ser jag...
    lade ju upp ett mysigt foto av John på 365-bloggen, när han blundar i solen på er altan....

    Ha d gott puss på er...

    SvaraRadera
  2. De ä ju en Ferrari farmor! //john

    SvaraRadera
  3. Hahaha men du vet farmor hon har inte mycket koll på bilar...
    inte som mormor... =D =D

    SvaraRadera
  4. ...hahaha, så frän bil...
    å han passar ju så bra i den!
    Men jösses, tycker han har växt sen jag såga han i fredags..
    =)
    John hamnade ju i min 365:a med... =)

    SvaraRadera