fredag 20 maj 2011

Jordgubbar o provkörning

Vilken dag
Ledig fredag..vaknade dock kl 7 av att grannarna släppte ut sina eländiga hundar. Nu är det nära att skicka hotbrev, för dom är aldrig hemma o jag vet inte om jag törs gå dit o säga till heller.. Så jag få skriva ett litet meddelande att lägga i lådan.
Jaja, upp klev jag, skickade iväg min nya snygga man (nyklippt, ojoj va snygg han blev) Man vaknade med ett leende imorse när det låg nått så snyggt brevid en.. Nog för att han alltid är snygg, men med ny frisyr å allt =)

Halv elva dök Camilla o Wilmer upp.. Då bjöds det på min kulinariska lunch.. Korv å makaroner..Nu vare faktiskt Camillla som tipsade om att vi kunde äta de.. o hon blev väldigt nöjd.
Sen satte vi oss på altanen, även Maja o Holly kom förbi. Ryktet om att Ante bakade sin goda chokladkaka igår kväll, spred sig snabbt på gatan =)
Så vi ha suttit ute i solen o fikat o surrat. Sen tog vi en promenad på byn. Tog och provkörde våran vagn faktiskt.. Så nu har vi testat att sova, sitta, gå på affärn mm med den och det gick alldeles utmärkt.


Sen hamnade vi på Ica och fick med oss en liter jordgubbar, så fort hem igen, ut på altanen o oj så goda dom var.
nu ligger jag i sängen, ser lite på tv. Ante slutar om en timme o sen ska vi till grannen på grillning.. verkar bli ett helt gäng, så det blir toktrevligt.
Vi jobbar båda två imorn, så det lär inte bli så jättesent.
Jaja..
Idag går vi in i v28. 91 dagar kvar, 25 cm o väger 1,2 kg. Nästa vecka ska jag till bm igen. Ta prover och mäta magen,. så få vi se hur min kurva se ut då .=)

Trevlig kväll
kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar