tisdag 24 maj 2011

mitt i vecka 28

27 hela veckor o 4 dagar
Idag blir det bildblogg =)
Jo, nog börjar magen att ta sig. Full fart hela kvällarna och man nästan känner hur det växer hela tiden.
För att jag ska komma ihåg detta sen, så berättar jag om min riktigt dåliga måndag (igår)
Vaknade, hoppade i duschen,. för det kan jag göra nu utan att behöva äta direkt när jag ha klivit upp.
Kokade te och satt där vid bordet å myste på. Fil med flingor, vilket va nån vecka sen sist,. polarkaka med leverpastej o gurka, en stor kopp te.. En skön morgon alltså.
Hade just ätit upp allt utom en liten liten, ja typ en tugga kvar av mackan.. Stoppade in den i munnen och kände att det va lika bra att skynda sig att spotta ut den. Fick upp typ allt i munnen..svalde.. reste mig upp, utifall ja blev tvungen att springa mot toan.. Fick upp allt i munnen.. munnen full kan man säga... hann ut i hallen, så kom det ännu mer, så jag hade båda händerna över munnen, som redan nu var överfull, så upp på kinden, kastade mig över toan, spydde ner hela toan, på golvet.. ja.. suck.
Fil vill inte junior ha på morgonen är då min slutsats.
Ja, nu lär ju ingen ha blivit så fikasugen, men klockan är så mycke nu, så ni ska ändå inte äta nått =)

Idag har vi byggt om hela butiken.. Jag var jättesur och skeptisk till denna ombyggnad. Mest för att man inte hade fått nån koll på hur det ska vara. Annars får man alltid bilder o förklaringar hur det ska bli, men inte den här gången. Så min chef Stefan kom upp i förmiddags, tog en genomgång med oss alla, sen var det full fart och vi hann ställa nästan allt på plats idag, vilket blir hur bra som helst, och nu känns det helt "naturligt" Så det blir nog jättebra det här.
Tog med mig Stefan hem hit nu ikväll på lite kvällsfika, jag har träffat hans tjej flera gånger, men han har aldrig träffat Ante, så nu vare dags tyckte vi. Jättetrevligt blev det.

Japp... efter att ha jobbat 8:30-19 idag, så orka jag faktiskt inte skriva mer. Lite eländig Bigbrother på de här och sen sova några timmar för att fortsätta pluppande av nya priser mm imorn. 
Här kommer några kvällsfärska magbilder. 
Väger nu hela 84 kg, så 10 kg plus sen jag träffade bm första gången. 10 kg stjärt skulle ja säga då.


Nysmörjd med strumpbyxrand =)

Sov gott

/Anja Pärson som lillebror kallar mig =(

3 kommentarer:

  1. Men oj va magen växer...jösses.
    Och Ante bara surrar Webwer...
    Vet han om att han ska bli pappa ????
    Hoppas ni kommer upp snart så jag får känna lite sparkar från lillkillen...

    Ha d gott å va rädd om magen när du jobbar så mycket.

    SvaraRadera
  2. hahaha...Anja Pärson!!!!
    Hum, han e lite retfull din bror!

    Men jösses vad magen växer, den e ju riktigt stor å snygg nu!
    *klappa den lille från mig*

    // Faster Rantis som inte kan logga in på blogger idag! =(

    SvaraRadera
  3. Rantafar tyckte att första bilden på magen din såg ut som locket på en Webergrill....hihihihi
    Weber Stormfjäll......

    SvaraRadera