onsdag 14 september 2011

Den finaste!

Det verkar som att det blir varannan blogg med text o sen dagen efter kommer gobilderna =)
Idag har vi äntligen träffat lilla Ebba, som föddes dagen innan John´s bf. Dom vägde lika nu, men man ser ändå skillnad på kille å tjej, Hon pluttig, låter med gäll röst, medans John bökar på som en liten karl.
Vi tog en promenad, sen har vi suttit o surrat här hemma hos oss. Blev lite sugen sen på att åka till Birsta, men äh, det blir bara dyrt å onödigt.
Så nu sitter man här och väntar på att lilleman ska vakna, snart dags för mat igen. Han har jag parkerat ute på bron i friskluften.
I förrgår när han hade sin lite mindre bra dag, såg det ut så här när han slocknade för några minuter iaf.


Slänger in lite härliga bilder på den bästaste John =)

Har börjat titta lite på alla Mumin som hänger 

En stolt (osminkad) mormor =)

En väldigt stolt morfar, som äntligen fick se honom vaken

Morgonmys med pappsen
Finaste killen i världen,.. har fått en ny mössa av Teo

Klart !

Nöjd kille =)


John o Ville.. skiljer 2 v mellan dom. Ville är äldst och väger 2kg mer! 

Mm så här se vi ut mest hela dagarna =)
Skönt när papa kommer hem från jobbet o man kan få ligga o mysa

Nu äre dags för mat för lilleman 
E&J


2 kommentarer:

  1. Men tack för att jag får se alla söta foton på den lilla skrutten....
    han är för go...
    och så stolt mormor å morfar ser ut....
    vet hur det känns med det allra första älskade barnbarn....
    men blir så varm i kroppen av dom små.
    Kommer ihåg när jag första gången skulle visa Colin för Marie å Anders när ni hade rivit ut köket....
    och dom inte ens tittade på han....
    besviken gick jag in i husbilen med min lilla skatt....
    men nu vet nog Marie hur det känns att få visa upp sin skatt...
    alla känslorna som bara kommer.
    Man blir som kollrig.
    Jag blev ledsen då....men inget som sitter i idag... =D
    Jag vet hur man kan känna inför andra när dom tjatar om sina barnbarn och man själv inte riktigt förstår hur STORT det är....
    Vilket fint gym John har fått....
    man kan ju säga att det fotot är hans första gymkort ....=D
    Ska bli så kul att komma ned å hälsa på och se hur han har växt...

    Puss på kinden till den lilla hälsar farmor å farfar....
    Kram till hans föräldrar också....

    SvaraRadera
  2. ...åh, vilka uuunderbara foton på Lille John...
    å nästa helg kommer jag upp till Sundsvall, då ska jag BARA träffa er!!!

    SvaraRadera