söndag 25 september 2011

Dragons, kameralös och allmänt nöjd

...Jaha, äre nu redan man ska förbereda basketlaget i Sundsvall att det kommer en lång kille om, ja rätt många år, men han är på god väg.
Vi var hos BVC i onsdags.. ja nu har det ju nästan redan gått en vecka, så nu stämmer väl inte måtten =) men iaf fick vi vikt o längd
Hans längdkurva står rakt upp likt en flaggstång.. medans vikten ligger i normal kurva.
Han är nu 59 lång...har växt 8 cm på 5v... dom säger att man växer en halv cm i veckan.. dock inte denna man..i vikt vägde han 4790g
Gick idag in i strl 62, kan dock ha 56 en stund till.
Får lägga in en bild på premiär bodyn sen när han är vaken.

Igår dök farmor o farfar o faster upp för att snusa på honom.
Faster Minga tog rätt många bilder, ja svärmor också..så man ska väl lyckas få ut en bild i tidningen så småningom.
Man har ju alltid "klagat" på dom som får i jan, men inte är med i tidningen förrän på sommarn.. å nu håller man på att gö samma sak.
I veckan ska jag o John åka å köpa en kamera.. svärmor säger att man måste ha en riktig.. å det är ju helt sant.. så vi tjuvar lite från mamaE´s sparkonto och köper en riktig kamera..
Få se vad det blir för nått, men en riktig ska de va iaf

Polackerna tog me min man upp i skogen för att plocka den där eländiga svampen..
På ett sätt hade det varit mysigt att följa med, men vi har inte övat så mycke på att hänga i babybjörnen och sen hade dom inte me nå gofika heller, hade det varit burkchampinjoner vi skulle plocka hade jag kunnat offra mig =) hehe.
Så jag o John ska göra lite affärer här på morgonen, har ett matbord som ska säljas.sen ska vi ut o gå.

bilder kommer senare idag

E&J

1 kommentar:

  1. Var är bilderna?Jag sitter och väntar sen igår../mama

    SvaraRadera