tisdag 18 oktober 2011

Ösregn, besiktad, och massor med rosa färg

Jaha, 2 månader har gått sen man klämde ut denna ljuvliga lilla gounge =)
Fick godkänt på "besiktningen" idag.. OK stämpel i stjärten eller ska man säga framstjärten.. haha.. och det är väl den man har väntat på för att nu börja göra några rygg o magövningar.. lite försiktigt iaf så man inte få några konstiga magmuskler som växer fel el nått.. Nu funderar man mest på vars dom ha gömt sig?

Ante tycker att jag är lite fåfäng... förstår inte?! =) När han efter en hel dag på jobbet frågar hur vi har haft det, står jag med panik i blick och säger bara... JA men kolla fransarna, dom spretar ju åt alla håll !!.. haha.. Så jag va tvungen att ringa Hanna, som kom direkt..haha..skönt.. Så här ser det ut när vi pysslar med mina fransar. Å man är fast i det kan ja lova..

Nått annat man är fast i är att sticka mössor =).. Första kvällen stickade jag tre stycken till JOhn,.. men dom blev lite sisådär.. Sen dag två gjorde jag en till mig själv, hade visst ingen bild på den,.. men det kommer. 
Har nu kommit på tekniken, så det blir att göra nya till John. Så jag orkar inte ens vända på bilden.
Å John har bara legat bredvid sin tantiga "stickiga" mamma medans hon har helt besatt suttit och stickat..

Så här glad blir man när man ska ut och åka bil.. eller är det min mössa han skrattar åt.. Go ä han iaf !

 Sötast i världen !! =)
 gick in i storlek 62 även på byxor igår
Var på BVC i torsdags och hade inte varit där på tre veckor. Han väger nu/då 5520 och var 59,5 lång
Övar på att ligga på mage och lyfta på huvudet


Mitt i allt håller jag på att måla gamla trädgårdsmöblerna.. och det blir sååå roligt mot den svarta fasaden


Säger nu gonatt, ses kanske imorn// John






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar