tisdag 19 april 2011

Den som väntar på nått gott.....

... jag väntar på varma mackor ja =)
Nä, skämt å sido. Det kommer att komma ett nytt tema på min blogg.. Har ju aldrig nått att skriva om, så jag gör den till en väntans blogg, där det mesta kretsar runt min inneboende i magen =)
Det är ju mest det som allting kretsar om just nu. Jag tänker inte på så mycket annat, så varför inte börja skriva om det, och lägga upp lite bilder, så man kan gå tillbaka sen när min inneboende har hittat ut =)

Så.. håll ut,.. när ni minst anar det, så kommer det att spruta text å bilder...å ett å annat kg som läggs på för varje vecka =/
hehe

Trevlig kväll

2 kommentarer:

  1. Så trevligt och spännande när man nu bor en bit ifrån....
    Men "min inneboende" skriver du, ska det inte stå "vår inneboende"....=D

    Men nu är det bara att vänta på dina blogginlägg...

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Låter spännande! :-) Har tyckt det har varit lite tyst här på bloggen ett tag...
    Kilona de försvinner sen ska du se, det hoppas jag mina i alla fall gör... ;-)
    Hoppas du mår bra o får njuta av våren!

    Hälsningar från Finland! :-)

    SvaraRadera