tisdag 26 april 2011

Mysig känsla

...när man drar handen över magen, eller bara "killar" på den, så är det någon som svarar tillbaka =)

Har jobbat o tränat idag.. hade mitt näst sista pass idag. Känner att jag inte får ut någonting av det, så då tar jag hellre i till hösten ist. Man känner sig osmidig, trots min lilla mage, men varje gång man reser sig upp från brädan, så får man ont i ryggen.. så dom få hitta en vikarie helt enkelt =)

Imorse åt jag en rejäl frukost o sen skulle jag ut o gå. Men det började regna o då tyckte jag att ja va för söt för att gå ut.. Så jag borstade tänderna, elle ja.. började borsta tänderna, sen gick nått snett, så jag var som en fontän, Tokspydde upp exakt allt jag hade ätit,. tro säkert att överst låg godiset som ja åt igårkväll =( suck. Så då blev ja så less att jag rostade två mackor o sen åkte jag på jobbet.

Känner nu på jobbet att man blir ganska trött av att stå å gå, får försöka dela upp min lunch, så man kan gå å sätta sig några gånger.

Haha, ligger just nu på rygg i soffan med min sovande älskling bredvid.. vet inte vad det blev med oss två ikväll, Ante somnade o jag är jättetrött.
Junior i magen la sig just på tvären känns det som... om inte annat så ser det ut som de..magen blev alldeles sne åt ena hållet o stenhårt.. haha.. men med lite "kill" på magen, så flyttade han sig.. haha..
jobbar en dag till, sen åker vi till Ramundberget o firar våran första bröllopsdag =) underbart !! å fint väder ska det bli också...så vi laddar med brassestolar o lämnar mössan hemma =)

Nä, nu ska ja glo lite mer på tv.

kram kram

1 kommentar: