fredag 21 januari 2011

Jag kan börja köra

Då var man framme i Åre.
Kom från Sundsbruk runt kvart i ett i natt.. åkte raka vägen in till MCdonalds och för att vara på den säkra sidan, så stannade vi i nacksta för att köpa en rulle Pringles.. ifall man blir stående ?! ;)
Jag började köra.....och slutade när vi kom fram. Gick jättebra, lite drygt, men med mycket att tugga på, så gick tiden rätt snabbt. Kan ju inte påstå att vi mötte många bilar. Blev nästan lycklig när man fick ligga bakom en lastbil en stund.
Fint väglag, runt -7 så 04:50 "landade" vi med bilen i stugan,..eller ja inte i stugan, jag ställde den utanför.

Sov dock inte så länge imorse, då jag låg på loftet och vaknade av att alla karlar klivit upp... Verkar som dom gick All in igår och lukten vi möttes av går inte att beskriva.
Dock var dom inte lika stark idag =) Men frukost fick dom fram och nu är allt återställt.

Ska ta och klä på mig och ta en promenad i det sköna vädret.
Inga skidor idag,.. ha inte riktigt fått de där suget efter de än.

Trevlig helg !

Em

2 kommentarer:

  1. Åh...tack å lov.
    Du är som en Pippi Långstrump...man får hålla andan och se vad det blir.
    Ha det nu så trevligt och vädra ut ångorna från igåkväll så du inte inandas för mycket i procentantal...
    Hälsa sonen och se till att han har alla leder i behåll till nästa vecka..

    Kramar...blev ingen Lilla C i helgen, min rygg är piss och Rantafar`s hals lite krasslig =( får väl kidnappa han i veckan istället....=)

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni kom fram!
    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera