måndag 24 januari 2011

Lite lullig i huvudet

Men oj vilken vecka det blev.. Wallmans, sjukt mycke mat o fika, en himla massa nyheter och en himla massa siffror uppställda på duken... jaja.. så som dom bruka se ut Kick off-dagarna. Men vilket gäng vi är, trivs så sjukt bra.
Tjock i huvudet åkte man vidare för att frossa ännu mer i mat o gosaker i Åre.
Måste ändå erkänna att jag fortfarande sitter och gräver i godispåsen. Vi brukar alltid, som regel sen 5 år tillbaka, stanna efter vägen och köpa ca 2 kg var. En säck godis helt enkelt. Den här gången blev det bara 1 kg var och 4 dagar senare sitter jag fortfarande med påsen ?!?! va hände?

Måndag.. ja gillar måndagar.. .jag gillar dom massor! Man har en ny vecka framför sig och en ny TO DO lista som man kan fylla på...ibland fyller man på med det som skulle ha gjorts förra veckan.. (inte så noga) bara det blir gjort =)
Fullt upp den här veckan.
Ikväll ska jag ligga på soffan och se på alla såpor =) =) =)
Imorn jobbar jag och åker direkt till gymmet för att jobba vidare. Ska instruera, så det går inte att fuska
Ons ska jag jobba och sen vikariera instruktör o köra mitt pass igen, sen blire hem fort för att prova ut brudklänning

Den 19 februari är det bröllopsmässa på Folkan. Och jag ska gå modell...de är nog mitt hår dom vill åt dom rackarna.. =) närå.. Maja, kära grannen, frisören, hon som är så bra på att göra frisyrer, vill bråka me mitt hår.. å bråka är nog rätta ordet. Varje gång hon ska göra nått med mitt hår, så svär o suckar hon över att de är så mycke.. men men...
Det verka bli en cool frisyr iaf.
Inbakat i massor på sidorna, rätt högt uppe på huvet och rakt hängande bak..typ?! så lät de ungefär.
Sen vare så roligt när hon skulle försöka förklara va ja skulle ha för klänning på mig. Det visade sig att jag t o m har ett foto på mig i den klänningen, då jag testade den när vi skulle ha bröllopsfesten...
De blir nog rätt coolt tro ja.
Bild kommer sen

Nä, dags att lägga sig tillrätta i soffan.

Hej hopp
E

2 kommentarer:

  1. Tänkte ett tag att ska DU prova brudklänning...är inte du fju Stormfjäll ????
    Jaha ja va kul att få stå modell som brud.
    Väntar på foto.

    SvaraRadera
  2. ...kolla mim blogg...

    http://livetslust365.blogspot.com/2011/01/90-gullig-30365.html

    SvaraRadera