söndag 2 januari 2011

Rosa hinken!!! spring för livet





Ante tog fram min nya fina rosa hink, som jag shoppade förra veckan. Mama frågade vad jag skulla ha den till och jag svarade bara... Kanske att spy i .

Nu har iaf Ante tagit fram hinken, går runt i huset och ställer hinken där han sätter ner sin bak. Å apropå bak, så kissar han med den, så jag fick panik och packade ner de jag kunde komma åt och tog bilen till mama å papa. Jag hoppas att jag fick med mig allt...elle ja inte allt, ja ska inte flytta.
Hm.. det finns 4 orsaker till antes sjukdom... haha
1. Eftersom det var hockey idag, och jag annars hade svältit ihjäl, så var det jag som blev tvungen att göra midda.. lax o nudlar. Kan de? kan det vara så?
2. Han har kört skoter hela dagen, å 2takt o hamburgaren från Sörberge kanske inte är den bästa blandningen.
3. Han är kanske fortfarande bakis efter att ha blivit dyng (!) full på nyårsafton
4. Han har rent ut sagt fått magsjukan som alla andra.


Jaja, vi väntar och ser hur det går imorn.
Kanske får han hänga ut en påse kläder till mig, så jag fortsätter att bo här på den andra gatan.

nu vill jag ha te.
hej

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har vågat flytta hem !!!
    Och att du slapp spysjukan...fy vilket hemskt ord.
    Har en ny blogg en fototema blogg som heter 365foton.

    http://rantamor365.blogspot.com

    Tjingeling.

    SvaraRadera