söndag 12 juni 2011

Pool...jag vill åxå ha Pool

Har suttit och kikat på grannens nya uppblåsbara pool idag.. t o m stege..och lock.
Jag vill också ha pool

Men en liten pöl har jag minsann på altanen.. lär ju sluta med att jag sitter med fötterna i den när det blir som varmast =)



Men det är så att jag behöver en poolguy, nån som går med håv , bjuder på paraplydrinkar och är allmänt snygg =).. Kanske en liten fisk där i åxå ? går säkert att fylla den med vad som helst.
Jättemysigt att se den innifrån matrummet och det liksom speglar sig i taket av "vågorna"

Två sek ribb kvar och en soffgrupp, parasoll o segel, sen får det räcka på övre däck.. Sen börjar vi bygga soldäcket =) Där det SKA stå en flamingo =).. hehe..
Vet inte vad ja ska skriva idag..så jag lägger upp nån mer bild, sen fåre va bra för idag



Några smakprov över hur det kommer att se ut.. Fattas lite ribb o överliggande.. men men.. =)

2 kommentarer:

  1. Va fint det blir! Kommer å inviger om några veckor!

    //Malin

    SvaraRadera
  2. men va snyggt!!!
    säg till när invigningen är så dyker vi upp!!
    =)

    SvaraRadera