torsdag 30 juni 2011

Hur var det nu då...

Ska jag inte gå till jobbet imorn... nähä.. inte förrän 1 sep 2012 !!! oj =)
Papa är redan lite orolig att jag ska krypa ur skinnet... haha.. mmm satt faktiskt o funderade på vad man ska hitta på redan imorn, haha, hur ska de gå

Annars då?
Magen är fortfarande inte direkt jättestor, ska till bm på måndag o mäta. Ligger fortfarande på tvären, men nog har han växt, då man få hålla i fötterna som ploppar ut i sidan, o trycker jag tillbaka dom, ja då kommer huvudet i andra änden ... hahah.. konstig känsla.
Igår kväll la Ante huvudet mot juniors huvud och hörde väldigt tydligt hans hjärtljud =) =)
Så nära men ändå så långt ifrån skulle man kunna säga

Idag sprang jag in på Ikea innan jag skulle börja jobba. Vi hade spanat in en madrass till spjälsängen, o hur ska man veta vilken av alla madrasser man ska ha? Så vi valde den dyraste...o med lite tur så va just den på lite rea just nu, så då passade jag på att köpa ett påslakan kit, me filt, spjälsängsskydd o en låda till Antes grillhörna ute på altan... ja, nog är man bra på att göra av me pengar på kort tid.. var väl inne i butiken högst 20 min, å lyckades gö av me rätt mycke...
Till veckan, efter att jag har fikat med alla mammor, ja, måste ju provfika o se hur det funkar de här med att vara ledig o bara umgås hela tiden =).. Sen är det dags att göra nån nytta.. Tänkte börja måla lilla skrubben, några brädor till nederdelen av altan. Lika bra att passa på så länge man orkar.

Har hittat ett extra knäck nu i sommar oxå.. haha.. Mama hade pratat med "loppismästarinnan" och det visade sig att bagageluckeloppis har dom på ett ställe flera gånger i veckan,.. så jag o mama ska testa en gång, sen kan ju ja stå där på heltid om inte annat.. haha.. har så sjukt mycke kraffs som jag skulle vilja bli av med. Så... japp, det blire.

Nä, dags för en varm macka =P
Här kommer en bild på magen. Han har redan rutiner den lille.. Kl 23.00 varje kväll rör han på sig som aldrig förr, då är det bara att hålla i sig i sängkanten, sen har jag under ca 2 v vaknat kl 03.00 och varit kissnödig.. men då är han still, men han måste ändå ha gjort nått som gör att jag vaknar... jaja. ska bli kul att träffa han.. =)

32+4 dagar

// tjocka hemmafrun =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar