torsdag 14 juli 2011

Bilder

God morgon
Idag slog jag upp ögonen halv sju... hm.. är man småbarnsförälder redan? Låg kvar en timme o spelade lite Yatzy på iphonen. (beroende kan man säga)
Stekte ägg till min karl o sen har jag börjat måla vaggan,. det ända i juniors liv som blir lite svart =)
Syster Malin berättade igår att dom kommer hit på måndag, så nu är de bara att köra hårt i cirkusrummet.. Vill ju bli klar/lite mer färdig innan dom kommer.
Rätt fint väder ute idag, men de blåser lite.. kan hända att man lägger sig i solen en sväng, men jag tror inte att det blir någon strand.
Ska vara på Erikshjälpen kl 12 när dom öppnar för att se om jag ska köpa den där byrån.
Sen ska jag börja med väggmålningen... 
Igår kväll innan jag slog igen dom blå med långa ögonfransar, så hittade vi en figur, så nu blire den ist =)
Jaja,.. måla på, hej å hå.
Kan hända att ni måste använda solglasögon när ni ska titta på första bilden nedan ;)

Mumin magen

Vecka 34+6

Smakprov ...å mama å Svärmor, kom inte å säg att allt går i svart ;)

2 kommentarer:

  1. Så skönt att inte allt blir svart...hahaha
    men Em vart har din rumpa tagit vägen ?????

    Oj så spännande magen växer och lilleJohn mår bra...
    härligt.
    Nu ska han ju bara vända på sig med...

    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Ja stjärten ä lika platt som Vildes mormor..,vet inte riktigt vart den ha tagit vägen.få pumpa upp den sen när man ska ut å dra vagnen

    SvaraRadera