onsdag 13 juli 2011

cirkusrum å svarta bräder

Ja nu va man ju lite dålig på att uppdatera sig igen.
Dagarna går så sjukt fort. Jag kliver fortfarande upp med Ante kl 8. Sen, ja va gö man sen? Tar lite tid innan man kommer igång.. Men jag har målat klart juniors rum, nästan,.. några viktiga detaljer kvar, innan bild kommer =) Sen håller jag på ute i garaget o målar plank till "botten" på altan.. vi ska liksom bygga in den, så man inte ser stolparna mm under.
Sen har det vara mamma fika här, loppisar, mm å mellan 5 å 6 är det bara husmorssysslor som gäller.. Maten ska ju stå på bordet när han som jobbar kommer hem =) Å jag blir bra impad av mig själv.. Ja kan ju =)
Idag tog grundfärgen slut, så då gick jag på vaggan ist.. Den där vaggan.. hm.. nån slags konsig brun, betsad, lackad, ja ja vet inte vad.. gillar inte den iaf.. Så jag tog fram vid snickerifinnish.. målade lite,.. väntade.. målade lite till..åkte på Ikea å fika .. å nu när ja tittar på dom delar jag målat, så nä... bli inge bra..
Tur att lillebror kom hit med halvblank svart igår =) =)... Köpte ett roligt barntyg på Ikea idag, så de få bli lite svartvitt dom första månaderna,..för sen kommer han inte att sakna nån färg alls när han kommer in i sin lilla lya.. haha.. jag ska bara fixa lite till, sen kommer bilder =)..
Ska loppisfynda en byrå imorn, som ja ska fixa till också.. tro att ja vet hur de ska bli nu, men ja ändrar mig hela tiden =)

Annars då? Magen tycker jag ha blivit större,.. tyngre iaf..Rätt jobbigt att gå längre, då jag blir kissnödig HELA tiden.
Han har inte vänt sig, utan ligger helt på tvären.
Jag tar bild imorn så få ni se, ja de lär ju inte synas att han ligger på tvären, men en magbild å lite annat skulle jag ju kunna lägga upp =).
Sjukt jobbig halsbränna har jag än, tuggar i mig nästan en karta tabletter varje dag, men dom funkar, så då spelar de ingen roll..
Måtte han va en långhårig junior =)

Nä, nu ska jag se lite på tv.. om en timme vaknar magen, då äre bara att hålla i sig.. haha..

bilder kommer imorn, jag lovar..

sov gott
E

1 kommentar:

  1. Sniffa inte i dig allt för mycket målarfärg...
    kan inte vara nyttigt för lille knodden...
    och inte behöver allt vara svart...
    eller ????
    Har du aldrig sett en färgkarta ???

    Men tänk att han ligger tvärs ännu...är nog en riktig Gelfare tror jag...hihihi

    Nu har ni inte långt kvar till ni får träffa den lilla....
    Tänk om ni sett helt fel och det blir en rosa Jonia...

    Skoja bara...

    Ha det gott och pussa pappa Stormfjäll...
    kram från oss...

    SvaraRadera