onsdag 27 oktober 2010

blir aldrig förvånad...

alla som känner mig måste ju ha slutat bli förvånad över mina impulser..
Jag har iaf vant mig vid mig själv. Jag har nästan kommit fram till hur den här Emma fungerar. Vet inte... har det blivit ännu värre på äldre dar? haha
Vad är det nu då undrar ni?
Det började iaf med att jag var på fika hos lilla familjen.. Frida ringde och tyckte verkligen att jag skulle komma förbi en sväng.. jag vet varför åxå. Så här är det.. dom har Tvtittarförbud, MEN, om dom har främmande, så få dom titta.. och kan vara därför hon vill att ja ska komma dit hela tiden.. haha.. känner mig lite utnyttjad =)
Åter till impulsen
Jennifer, Fridas syster var iaf där och hade gjort två piercingar i öronen, som iaf jag och hon tyckte va lite frän.. Hade ju redan åtta hål.. det låter ju hur hemskt som helst..
Fick lite panik, de är där ja egentligen skulle behöva nån slags hjälp. Jag får verkligen panik, hjärtat rusar och jag bara måste ha.
Så idag var man ledig.. tog det rätt lugnt imorse. Tog en väldigt lång promenad i det sköna vädret. Åt gröt och sen åkte jag in till stan för att ,.. ja, pierca mig. Oj oj AJ AJ, man glömmer liksom bort hur ont det gör. Den dumma piercaren frågade om han skulle säga till när han skulle sticka hål med kanylen (ryser lite av tanken) men jag svarade bara att jag nog skulle märka det. AJ där gick den igenom, tittade på mig själv i spegeln och där låg jag med två topsskaft, alltså självaste blå röret som sitter på mitten på ett tops.. hua.. innan han sen satte dit staven och började skruva på kulan..
Nu sitter dom där, ser lite grovt ut när man har så långa läkstavar, sen är tanken att det bara ska synas små pärlor... bild kommer.
Jag ser ut som ett durkslag tycker mamma,. hon blir säkert orolig nu när hon läser de här åxå, men Mama, det är inte så farligt =)
Jaha, sen då?
Äh, eftersom Ante ska till tatueraren imorn för att färglägga sin arm, så fick jag lite, ja va ska man säga..inte panik kanske, men jag har pratat sååå länge om att jag skulle vilja ha rosa blommor på foten. Är less på : mycke snack men ingen verkstad eller hur de nu är man säger. Så jag kilade iväg till tatueraren åxå.
Kom in i studion, där det satt två thailändare och en svensk. Jag visade vad jag ville göra och fick en tid... Om 2 veckor!! hjälp.. impuls? nja.. kanske =) Det blir iaf två stycken rosa blommor på foten.. kanske inte heller den bästa tiden att tatuera en fot när man inte kan ha strumpor på sig ens.. men men..man få se det som en utmaning ... de löser sig ..

Ojoj, måste nog försöka lugna ner mig lite ...
Nä, dags att hoppa i säng.. är helt slut. Fick hoppa in och instruera ett pass innan mitt träningspass, så kroppen skriker efter den underbara sängen nu..

sov gott alla..
impulsE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar