lördag 9 oktober 2010

fest är för ungdomar....

å jag har nog aldrig varit en ungdom =) haha..
Har jobbat hela dagen, hektiskt som bara den..har nog aldrig sett så många bilar på våran parkering. Jätteroligt, kö hela dagen och man var så där lagomt trött/ slut i kroppen när man kom hem.
Skulle äta midda med lilla familjen, Kinamat, men hur jag än kände efter o funderade, så blev jag liksom inte sugen på nått som har med de landet att göra. Så jag åkte hem...gick å smååt nån godis, som jag inte åt igår, för att ja inte va nå sugen...tittade in i kylskåpet, stängde, funderade, öppnade igen.. Fanns bara en maträtt där, Korv å makaroner...IGEN?! äter ju inge annat känns de som, så så fick de bli, å eftersom det var lörda, så lyxade jag med ett stekt ägg till åxå. ÄggEmma, kan verkligen leva upp till de namnet just nu. Få ja inte ett ägg på morgon, ja då hoppe ja i älva. Kanske inte riktigt, men ett ägg om dagen gör kroppen glad =)

Maten i magen.
Hoppade in i garderoben för att hitta nån klädsel inför kvällens trevliga resa till Matfors´s gräddhylla, för inflyttningsfest eller var de nån som fyllde år?! ha inte en aning faktiskt.
Hittade ingenting, som vanligt när man ska ha nått.. garderoben är så full me kläder, men de är aldrig nått som passar just när  man ska  ha de.  Drog på mig ett par leggings me "fartränder" å jag skoja inte om ja ha haft dom oanvända i lådan i 7 år.. haha.. men ikväll va dom på, blev ingen fart ändå =( så trött.
Men det var trevligt och dom bodde i ett jättefint hus. Trevligt folk som var där åxå =) men jag har bara trevligt folk runt omkring mig, alltid =)
Vanja ville inte sova hos mormor, som ringde i förtvivlan,  så jag passade på att åka hem me lilla familjen. Så halv 11, stod man på bron, då hade man "festat" klart. Full av trocadero, snittar, godis, jordnötsringar ja gu vet allt som var framdukat.
Hoppar nu i säng och hoppas på en lika full parkering imorn mä.

Å som ni kanske förstår så är Ante på "kickoff" me jobbet, därav denna gormé till midda.

Sov gott !
Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar