söndag 3 oktober 2010

ett rus

Har ett så skönt rus i hela kroppen..
Jag är så kär.
Har den bästa mannen i mitt liv.. bara han tar i mig så går ett skönt rus i hela kroppen.

Har fått shoppa loss lite idag, vilket också är ett underbart rus =).. Blev några byråer..haha.. helt naturligt beteende?! Men det blir väldigt bra. Igår kväll stod jag och Madde och tittade i vårat sovrum, å vips så stod man på Ikea dagen efter med inköpslista på nya byråer..Bort med dom bruna, ja, nu har dom bara kommit ut till hallen uppe.. så imorn åker dom ut i garaget och sen ut på blocket. Nu blev det vita med glasskiva på. Problemet är bara att när jag köper en ny pryl, spelar ingen roll vad, så blir det alltid att man måste köpa nytt av en massa annat runt omkring. Så det blir nog lite shopping hos Mama imorn. Måste ha ny färg på kuddfodralen, trots att dom som ligger där är nog bara ca en månad gammal...haha.. men dom åker fram till sommarn igen.

Har varit och kört ett 90 min långt fightpass nu på kvällen.. Där snackar vi rus, lycka,  adrenalin, ja ja vet inte allt som kom... Mina mungipor var ända upp i tinningen och jag kunde bara inte sluta le. En sån skön känsla.
Totalt slut i varenda kroppsdel och nu ligger man i soffan efter att ha ätit en god midda.
Underbart!

Livet går vidare och jag är helt säker på att det blir bra. =)

Bilder på nya sovrummet kommer inom kort.

puss å rus!

2 kommentarer:

  1. Förstår om inte sängen passar in längre heller, men jag lovar, jag kan ta över den. ;-)

    SvaraRadera
  2. Men ååååh..... Puss på dig!!! ÄLSKAR DIG :-D

    SvaraRadera