fredag 24 september 2010

Det börjar bli höst på riktigt

God morgon alla. Vaknade för en timme sen och flyttade mig från sängen till soffan för att ha ett telefonmöte. Rätt soft att ligga i soffan och ha möte =)
Ledig dag idag. Regnet öser ner och i Funäsdalen har äntligen första  snön kommit. Underbart!
Idag tänkte jag åka inöver och bestämma/köpa färg till Linuz köksväggar..nått fränt är det tänkt. Sen ska jag iväg och bygga mässan i Gärdet. Hemmamässa i helgen med lite kändisar som Willy och Matte från Bygglov och några fler. Hoppas på bra försäljning av våra Kivi lyktor, då vi tar med oss 2000 stycken!. =)
 Ikväll ser man framemot födelsedagsfika hos grannen. Kravet hon hade passade mig utmärkt och jag tackade ja direkt.
Det stod att man inte får lämna stället förrän kakfaten är tomma! Men vem är så dum?


Trevlig helg !


äggEmma


Nä, man kanske ska flytta sig från soffan och koka det dagliga ägget. mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar