tisdag 7 september 2010

en helt vanlig tisdag

Gokväll.
Jaha, då börjar den här dagen lida mot sitt slut.. att veckorna ska gå så fort. Det är ju bara måndagar och fredagar på en vecka känns det som..
Idag har det räknats prylar på jobbet..sista veckan nu som vi ser till att lagret är helt klart, på måndag är den stora INVENTERINGSDAGEN, låt den gå fort och smärtfritt...please! Förra året var fruktansvärt, satt både nyårsafton och nyårsdagen och försökte få siffrorna att gå ihop. Nä, .nu pratar vi inte er om de, då blir man tokig...mer tokig.


Imorn är dagen man har sett fram emot, hoppas jag. Det måste gå att se på nått sett. Kan inte och vill inte vänta längre, då kommer man att bli hysterisk. 
Känns som att hela världen står still just nu. Vill inte träna, saknar fighten, men på nått annat sätt är det ganska skönt att ta en liten pause från sånt man bara tar för givet varje vecka, vare se man känner för det eller inte, så räknas man liksom med att stå där längst fram till höger..eller att leda det själv.. Man kan liksom inte smyga undan och inte dyka upp en gång, för då få man direkt frågan om varför man inte var med. Är man en kändis?eller är man bara den där Ellen som surrar med allt och alla?Lite jobbigt faktiskt..Men är snart där igen och längtar på nått sett. Ser fram emot att slå på Tobbe lite, de är alltid kul de.
Till helgen är det dags för fightfest, hahah, hur ska de sluta? i ett stort slagsmål efter middan kanske?
Vi är iaf 15 pers än så länge som ska grilla o festa till det, det kommer att bli jättekul. Vi är som en ända familj vi fighters, men det klart träffas man två gånger i veckan jämnt så blir man som en liten familj. =)


Idag hade jag Muscle passet mitt..såg ut att bli rätt få, men sen kom massören, och Frida som hade tagit med sig både Sofie och Farmor (farmor i farmors hus ovanför oss) Så vi blev ett helt gäng ändå.
Tog inte i lika mycke som jag gjorde första gången ja skulle ha passet, tro aldrig att jag har svettats så mycke som den gången.. Stackarna hörde nog inte vad ja sa när jag stod där och gurglade ur mig : Bara 10 kvar, kom igen!!! men det är ett bra pass faktiskt, man går igenom hela kroppen och jag som har både börjat och hunnit sluta på gym, tycker att detta är perfekt. haha, nä de där me gym är inte riktigt min grej. Man står där och rycker i nån maskin, blir det jobbigt, ja då slutar man! Pratar massor emellan dom små pauserna så man nästan kallnar..nä Alltså måste ja tvinga andra att göra som jag, då går det bra, då kan man liksom inte fuska när man har 20 pers som studerar en.


jaja.. De här blev nog bra ointressant, men vad gör de? Kan ju inte va kul jämt.


Nu ska ja glutta lite på tv, sen blir det att hoppa i säng.
Sov gott alla!


puss 
Em

2 kommentarer:

  1. Ta d lilla lugna med träningen....

    Ha d gott.

    SvaraRadera
  2. Snälla rara söta goa fina Emma - oj vilka tankar du har!
    Det är klart att du också kan backa och ta ett kliv tillbaka, man behöver inte alltid ligga på topp. Var sak har sin tid och träning finns alltid kvar. Även om jag saknar dig "där framme" så förstår jag också att du behöver ta en brejk ibland. Ta nu hand om dig själv, jag håller en tumme för dig idag. Kram Kristina

    SvaraRadera