fredag 3 september 2010

Oj vad hände?

...snubblar in med långbenen i bloggvärlden.
Hm jaha *tittar sig omkring*... hjälp! Nu har Minga hjälpt mig ända hit, haft en liten inskolning, men sen då? Hon kan ju inte bara lämna mig nu!, vilse. Vet inte ens om jag hittar ut härifrån..Kanske är det meningen att hon ska sitta bredvid mig varje gång nu?
Måste ju försöka klara mig själv nu.. hehe.. ja mena, det tog ju typ bara en timme innan jag ens hade kommit på vad jag skulle ha för rubrik, men sen när jag väl skulle börja, ja då ångrade jag mig igen.. åh.. hur ska detta gå?

Oj, de här blev för mycke för mig, fick nästan huvudvärk.
Kanske dags att hoppa i säng.
Imorn äre dags för 4-års kalas och kräft/balle skiva. Jag har aldrig förstått mig på varför man ska sitta och suga på baken på dom där läskiga djuren.. nä, fram med fläskfilé ist.

jaja..
och för er som tycker att den här textjusteringen är lite åt fel håll...det är bara att vänja er, jag tycker att de va kul =) hihi

sov gott
E

2 kommentarer:

  1. Känner på mig att jag åxå kommer få lite huvudvärk när lilla "virus" drar igång en blogg... Pöss påre å lycka till med bloggningen.. /Your man

    SvaraRadera
  2. Välkommen i bloggfamiljen, gud va Rantamor kommer att ha bra koll på oss nu!
    Ses snart!

    SvaraRadera