onsdag 22 september 2010

men varför la ja mig på soffan efter maten?

Ja, de kan man ju fråga sig.. .Ångra sig.. eller inte... eller?
Nä, dags att rycka upp kroppen ur soffan och dra på sig träningskläderna
Tackar, nu kom Ante just med en kaka..gjorde ju inte saken bättre.. eller jo, alltid bra med en kaka =) men kanske inte innan fightpasset.

Har träningsvärk efter gårdagens alla pass.. först mitt turbo pass som jag nu kallar det, det går rätt fort ibland. Sen följde jag med Veronica på Afro Power,.. klart annorlunda, men ja, ja ska nog ge det några gånger innan jag uttalar mig på riktigt. Det var nog mer huvudet som fick jobba.. armar hit å ben dit, åsså lägger vi på en snurr.. ojoj.. haha.

Nä, klockan är mycke, dags att verkligen rycka upp sig.

trevlig kväll.

Längtar redan till kvällfikat hos lilla familjen, som vi har längtar efter dom!
Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar