torsdag 16 september 2010

tillbaka till verkligheten

Ja, men då ska man väl komma tillbaka lite. Har haft väldigt mycket på jobbet med den årliga inventeringen, som alltid flyter på hur bra som helst, var så nöjd över alla människor jag hade fått tag i inför den stora dagen i måndags. Sen på tisdagen skulle vi skriva ut listor med "resultat" som man sen går runt och tar stickprov/rättar. Det såg rätt bra ut, och vi alla var så nöjda med att de skulle bli ett bra resultat. SUCK. Sen skrev vi ut en ny lista efter att ha rättat en massa., synd bara att datorn lever sitt eget liv, så de vi knappar, ja då nollar han vissa varor. Man blir så frustrerad arg och lessen. Så igår morse åkte jag in för att i stort sätt bara låsa inventeringen för i år, men nä... halv sex på kvällen var ja hemma.
Men nu är den låst.
Åter till vardagen.
Tog lite sovmorgon, så ja ska börja kl 13 idag. Längtar redan tills jag börja jobba idag, då man får packa upp varor, fixa och dona. Så himla städat och fint på lagret, så man kan liksom börja om. Älskar mitt jobb.
Igår var jag med på fighten igen, tackar Tobbe för att han körde lugnt med mig. Det gick riktigt bra faktiskt, skönt att vara tillbaka.
Blir några pass till veckan. På måndagen ska ja köra de där danspasset igen, man måste ju ge det några chanser, dock vet ja inte om instruktören var i min smak, väldigt osäker och tyst, men men. 
Sen på tisdagen har jag först mitt eget pass, sen byter jag till nästa gym för att gå på afro power dans, som jag har varit på väg att gå på hur länge som helst. Så det blir trevligt.
Å sen 2 fight pass till. Mycke pass, mycket roligt =)

Nä, ska man kanske ta och dra fram dammsugaren och rasta den ett varv på nedre plan tro.
Så tråkigt att det regnar, jag som var så sugen på att gå ut å gå. Men känner mig för söt för de idag =) Kanske smälter ja..hehe.

Ha en bra dag!
För det tänker jag ha på den bästa arbetsplatsen.

Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar