söndag 19 september 2010

ja kunde

..har haft en skön, rätt lat söndag idag. Ante har grejat ute på gården och jag har dammsugat och ja, säkert nått mer åxå. Fick lite ont i halsen och ena örat idag, hoppas att det inte är nått som sitter i.
Åkte iväg på träningen en sväng med Jonas och körde lite styrketräning, hoppade över fighten, då ja inte känner mig helt kry.
Sen hem för att bjuda sin man på middag. Jenny på jobbet bjöd oss tjejer på en helt underbar soppa med lax i, så jag gjorde den, .ja me lite Antehjälp, men de va mitt initiativ iaf =)
Den blev lika god som första gången jag åt den.. lite stolt faktiskt =)

Nu har man intagit sängläge, jobbigt att ha så skön säng..ska försöka kravla mig ur och sätta mig i soffan för ev nån film me Ante ist.

Trevlig kväll allihopa
Fru Em

3 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja boka bord för två i slutet av veckan,torsd.eller fredag blir bra!
    /mama

    SvaraRadera
  2. Hej....vad kul att du bloggar:) Vi måste träffas snart igen tycker jag:)

    SvaraRadera