måndag 20 september 2010

Kivi betyder sten på finska




Hej hopp

Har haft en skön dag på jobbet, bara älskar måndagar. Man skriver en To do list och inser att man inte hinner göra allt idag ändå, utan då vet man att man har hela veckan på sig. Knäpp? jovars =)

Idag har jag bokat hotell och en liten liten liten...observera LITEN bil. Toyota IQ.  Åker till Insjön i Dalarna nästa vecka för att hjälpa min, ja va säger man? ja bruka säga fadderbarn ja.. fast hon är nästan dubbelt så gammal. Men jag är hennes kontaktperson/lärare då hon är ny butikschef.
Jag gillar inte inventeringar, men det är väl klart att man vill hjälpas åt.
Tänkte först åka ner redan på söndag och äta midda med Fia och sen åka upp till Micke å Erica för att titta på lilla William, men nu åker jag på måndag, sjukt tidigt ist. Hoppas att man hinner träffa dom ändå. Om inte annat får man smita in till Fia på hennes jobb, då vi jobbar vägg i vägg me varann. Lustigt att det kan bli så.
Man träffar varann -99 på en badbåt på Cypern, umgås massor, liten pause. Båda byter jobb å nu jobbar man i butiker bredvid varann.. när ja är i Insjön.


Mår lite sisådär idag, så det blir soffläge. Skulle ha gått på de där danspasset, men ja få träna imorn ist.. Ska följa med Veronica på Afro Power efter mitt muscle pass. Det blir spännande att se, hoppas att ja mår bra till dess. Hade ont i örat o lite i halsen igår, men det har gått över helt.

Nä, lite soffa på re här så 

ha de gott.
Em

4 kommentarer:

  1. Trodde du skulle ha ett foto på alla dina kivi-lyktor med tanke på din överskrift....
    Fota dom å ladda upp på bloggen d bli snyggt.
    Har en tjej som heter Alexandra som brukar vara inne hos mig och hon hade skitmånga hon med....men inte lika många som du...

    Ha en bra måndagkväll....

    SvaraRadera
  2. IQ låter som ett bra val och jag tror att du har valt en snygg färg också :) Lycka till med träningen i morgon istället dårå. Afro power det låter det ;)
    KRAM Kristina

    SvaraRadera
  3. Grattis Fru Stormfjäll!!!!
    ☺♥☺♥

    SvaraRadera
  4. nä, men ja heter inte de än! Nu har Ante fått namnet, nu ska jag bara "ta" det. Så imorn skickar jag in pappret till skatteverket.

    SvaraRadera